Blij Binnen je Buurt

Goed doen buiten je buurt, begint binnen je buurt.”
Palmira Lieuw

Met verbindende projecten in Amsterdam-Oost hoopt AANEEN mensen daar alvast te inspireren elkaar de helpende hand te reiken.
Startend bij de jeugd doet AANEEN alles wat kan om een goed voorbeeld te zijn van een inclusieve, sociale Wereld.
As an African verb says:
‘It takes three to make a child, though a whole village to raise it’

Onze missie

De activiteiten van de vereniging AANEEN bestaan o.a. uit het organiseren en stimuleren van sociaal-culturele activiteiten en maatschappelijke medemenselijkheid.

Dit doen we al sinds 1990. We richten ons met name op het bevorderen van begrip voor de Surinaamse cultuur en het ondersteunen van sociale projecten. Zowel in Suriname als in Nederland.

Gaandeweg heeft AANEEN deze doelstelling ook geprojecteerd op andere culturen want AANEEN staat voor respectvolle verbinding tussen mensen. Daar  waar mensen elkaar leren kennen, ontstaat erkenning voor elkaar ontstaan en maakt angst voor anderen plaats voor waardevolle relaties tussen mensen.

Onze projecten

Vereniging AANEEN vindt het belangrijk om mee te helpen aan een sociaal betere wereld. Dit doet zij onder andere door het ondersteunen van projecten in Nederland en Suriname die zich inzetten om mensen te helpen.

Dit gebeurt met name door het bieden van praktische hulp en middelen.

AANEEN gelooft in directe hulp die op korte termijn geleverd kan worden. Deze aanpak is al jaren effectief gebleken.

Om dit te kunnen blijven doen, moet AANEEN doorgaan met haar ledenbestand blijven uitbreiden.

Onze donaties

Dankzij de steun van haar leden en sponsors is Vereniging AANEEN al meer dan 30 jaar actief. Juist in deze tijden is uw steun meer dan welkom. U kunt een eenmalige of periodieke donatie doen via overmaken op AANEEN ,

NL27ABNA0461601540 ,  via iDeal op deze website, of via deze Tikkie:

Mooi nieuws; uw donatie is fiscaal aftrekbaar. AANEEN is door de Belastingdienst erkend als ANBI-instelling.

U bent lid van de vereniging tot opzegging.

U kunt uw contributie ten alle tijden opzeggen of aanpassen via

e-mail: info@verenigingaaneen.nl

AANEEN is Iedereen en doet het werk niet alleen!