AANEEN on Tour met de voorstelling ‘AAN NIETS OVERLEDEN’.

met Jaike Belfor-Urmie Plein-Raymi Sambo.

Zie voor tourdata: http://www.raymisambo.nl/tour-dates/

AANEEN-ers krijgen een speciale ledenkorting! Zij betalen 12,50 per kaartje! Wilt u ook gebruik maken van deze korting mail dan naar: info@verenigingaaneen.nl

Bent u Lustrumlid, dus langer dan 5 jaar lid, dan heeft u recht op een gratis entreekaartje! Mail hiervoor naar:info@verenigingaaneen.nl

Wat als je ernstig ziek bent en je moeder verschrikkelijk veel van je houdt?
Wat als de schaamte voor jouw ziekte zo groot is dat ze je dood verklaart?

Kelvin lijdt aan ‘Aida’. Sindsdien dragen zijn moeder en zus een groot geheim met zich mee. De komst van een oude studiegenoot bedreigt deze zorgvuldig geregisseerde situatie. Wat moeten moeder en zus hem vertellen en gelooft hij hen wel? In meerdere mogelijke scenario’s, probeert de waarheid zijn weg naar buiten te vinden.

Aan Niets Overleden toont wat schaamte en angst doet met moederliefde in een samenleving waar de waarheid ondraaglijker is dan de dood van je eigen zoon.

AANEEN on Tour met de voorstelling ‘AAN NIETS OVERLEDEN’.