Buurtbewoners en AANEEN ontmoeten elkaar aan een feestelijk straatdiner

Buurtbewoners en AANEEN ontmoeten elkaar aan een feestelijk straatdiner met een Indische eettafel uit verschillende keukens in de buurt. We vieren het feest van de vrijheid met een extra motivatie: het straatdiner vormt de kickoff van het 25e jubileumjaar van AANEEN. Wees van harte welkom op 5 mei om 18u in de Gorontalostraat. Deel de maaltijd, deel je verhalen over Vrijheid, deel AANEEN.

Hoe zorg je ervoor dat je een plaats krijgt in de Nederlandse samenleving en hoe vind je aansluiting in je buurt? In de jaren 70 reisde de moeder van Palmira als alleenstaande vrouw met haar kinderen uit Suriname naar Nederland. Ze maakte van de nood een deugd, bracht mensen bij elkaar, organiseerde activiteiten voor vrouwen. Die fijne, ontspannen ontmoetingen verbond mensen met elkaar, ongeacht afkomst, leeftijd of kleur. AANEEN was geboren. In die 25 jaar is de vereniging uitgegroeid tot een begrip in de buurt met een eigen wereldwinkel en tal van activiteiten. AANEEN ziet Vrijheid ontstaan waar mensen zich met elkaar verbinden.

Kosten pp: 7 euro Kinderen : 4 euro

Adres: Gorontalostraat 21 Amsterdam Aanvang: 18.00 uur – 20.00 uur

Koop je kaartjes vandaag nog online via www.streetdinners.org

Off-line kan ook: 35/70 plaatsen aan tafel worden verkocht via AANEEN.

Neem voor meer informatie contact op met :

info@verenigingaaneen.nl

Buurtbewoners en AANEEN ontmoeten elkaar aan een feestelijk straatdiner