Brand in kindertehuis Nos Kasita

Het jammerlijke nieuws, brand in kindertehuis Nos Kasita, heeft AANEEN geschokt. Nos Kasita is een van de kindertehuizen uit het project van AANEEN, Hulpmiddelen uit Holland.

Bij deze de noodvraag aan u:
Bent u op dit moment aanwezig of vertrekt u binnenkort naar Suriname? Kunt u dan namens AANEEN het een en ander doen, zodat wij vanuit Nederland gepaste hulp kunnen aanbieden? Graag hiervoor naar ons mailen: info@verenigingaaneen.nl

Het zal nodig zijn weer het een ander aan hulpmiddelen te vergaren voor Nos Kasita. Toch ook geld om deze te versturen en andere concrete hulp aan te bieden. Heeft u een bijdrage hiervoor, dan graag overmaken naar AANEEN, rekeningnummer 46.16.01.540, onder vermelding van Nos Kasita.

AANEEN houdt omtrent deze noodsituatie 2 spoed overleggen, te weten op zaterdag 3 en zaterdag 10 Augustus, van 15.00 – 16.00 uur in buurthuis Ruma Kami, Makassarplein 1, Amsterdam.
Lukt het u niet om dan langs te komen en heeft u wel tips en of suggesties, mailen mag altijd.

Hopend op uw hulp waar mogelijk en verlichting voor de kinderen en medewerkers van Nos Kasita.

Binnengekomen donaties tot heden: € 299,-

nos_kasita

AANEEN i.s.m. met Ajax Foundation helpt kindertehuis te Suriname

Vereniging AANEEN heeft op 29 augustus een partij kleding van Ajax Foundation in ontvangst genomen ten behoeve van het Kindertehuis Nos Kasita in Paramaribo, dat op 30 juli 2013 in vlammen opging. Alle bewoners waaronder de 81 kinderen en begeleiders hebben het pand heelhuids weten te verlaten. In één klap waren deze bewoners dakloos geworden. Er is voor opvang gezorgd en volgens onze laatste informatie verblijven zij allen in de NAKS Hogeschool te Lelydorp te Suriname.

Brand in kindertehuis Nos Kasita